poniedziałek, 27 stycznia 2014

Rozdział 20 ,,...Zaraz wyląduję..."

  Dziś muszą wracać do studia. Dlaczego to wolne tak szybko mija.? Nikt nie wiedział, ale mija nie wyobrażalnie szybko, zwłaszcza z takimi snoobami jak oni.  Choć i tak ich lubi. W studiu są już od 2 godzin i ciągle nie mogą się przyzwyczaić do ponownej pracy. Nagrywali w studiu Schwarz. Jest dobrze jak to stwierdzili i jak jeszcze posiedzą trochę wyruszą w ponowną trasę tylko po niemczech. Byli szczęsliwi bo nie będzie ona długa i później jakieś rozdania nagród, wywiady, sesje i wiele, ale to wiele paparazzi.

*2 miesiące później*
Trasa trwa w najlepsze. Każdy się dobrze bawi przy nowych piosenkach : Schwarz, Beichte, Thema #1. Fani ciepło przyjęli ich piosenki i każdą śpiewali bez ani jednego zająknięcia się(przynajmniej nic nie widzieli ze sceny). Teraz każde z nich siedziało w hotelu i rozmyślało o wszystkim i niczym. Tom myślał o swojej ostatniej zdobyczy na dyskotece, a później w hotelu. Bill jak zrobić "nowe" show. Georg jaką sobie zakupić nową gitarkę. Gustav że trzeba zrobić sobie zapasy pałeczek bo mu dwie pary poszły. Lena o niczym okropnie jej się nudziło. Zadzwonił jej telefon. Numer nieznany. Odebrała i wmurowało ją w ściacy tego hotelu, dzwonił do niej Itan, ten jebany cholerny Itan, którego wręcz nienawidzą.
-Hallo.? Jest tam kto.? - pytał sie do słuchawki
-Czego chcesz.?
-Więc jesteś. Mogłabyś poroz..
-Skąd masz mój numer telefonu.?!
-Porozmawiać z Kaśką, zamkn..
-Odpowiedź na pytanie.! - zwróciła uwagę chłopaków, którzy popatrzeli się na nią dziwnie i przysłuchiwali się rozmowie
-Z Kaśki telefonu, a teraz czy mogłabyś z nią porozmawiać bo się do nikogo nie odzywa, zamnkęła w sobie, płaczę i nokomu nie pozwala sobie pomóc.?
-Skoro nikomu to nikomu, nie.? - zapytała z ironią
-Nie wierzę, że tak nagle kopnęłaś ją w dupę.
-ona pierwsza to zrobiła, więc przykro mi, ale Ci nie pomogę, ani tym bardziej jej bo nie zasłużyła na naszą pomoc.
-Ja nie mówię o waszej pomocy tylko o twojej. Proszę Cię tylko o to, żebyś do niej zadzwoniła i pogadała.
-Po co.? Może ja nie chcę z nią rozmawiać.?!
-Na pewno chcesz wiedzieć dlaczego to wszystko i po co. Posłuchaj możesz mnie sobie uważać za idiotę, ale proszę Cię tylko o to żebyś z nia pogadała. Jak tak dalej pójdzie menadżer ją pierdolnie i wykopie, a najgorsze, że znajdzie sobie kogoś innego.
-Mnie nie obchodzi jej kariera, rozumiesz.?
-Kariera może i nie, ale ona sama tak. Pogadaj z nią. Cześć.!
-Czekaj, kurwa no..! Jaki pedał.! Idiota.! Chuj.!
-Co jest.? - spytał Georg widząc jej wściekła minę
-Dzwonił do mnie Itan, chłopak Kaśki i kazał mi z nią pogadać, bo się zamknęła w sobie, ciągle ryczy i nie chce z nikim gadać.
-To pogadaj z nią. Przecież to twoja przyjaciółka.
-Była Tom, była i nigdy więcej nią nie będzie.
-Dlaczego.? Proszę jak nie dla niej to dla mnie to zrób-powiedział i podszedł, a ich zostawił w rozmyślaniu po co mu to
-Pogadaj z nią, może zrozumiemy choć połowę jej zachowania i kłamstw
-Dobra, lecę z nią pogadać, a wy może z Tomem pogadajcie.
-Chodźcie.
Chłopaki poszli gadać z Tomem, którego znaleźli nad basenem. Było trochę zimno i było widać że nad czymś myśli, tylko nad czym.?
-A ja myślałem, że on żartuję, ale ty na serio potrafisz czasami myśleć - Georg chciał rozładowac napięcie....
-Spierdalaj. - ...a pomógł rozładować matę z leżaka.
-Czego chcesz, żeby dziewczyny się pogodziły.? - ich braterska więź jest coraz to bardziej przydatna
-Po prostu nie chcę ,żeby one we dwie cierpiały.
-Skąd w
-Przecież to widać Gus, wystarczy się tej i tej bliżej przyjrzec, a da się zobaczyć, że one cierpią tą sytuacją. Nowe piosenki Kaśki, słychać w nich ból i cierpienie i nie jest ono udawane. Bill to powinien najlepiej wiedzieć.
-No nie powiem, że nie jest tam smutno i wgl, ale nie sądziłem, żeby to brać w taki sposób.
-One się pogodzą.
-Ska wiesz Gus.?
-Patrzcie tam. - pokazał na dach hotelu. Była tam Lena i gadała przez telefon. Obserwowali ją, czasami wrzeszczała, czasami zanosiła się szlocem o ile już nie płakała. Mogli wyczytać wiele w jej zachowania, lecz nigdy nie wyczytali najważniejszego. Tęsknoty, smutku i żalu. Nagle im zniknęła z oczu. Wróciła do pokoju i się zamkneła w łazience. Po 30 minutach wyszła i poszli na próbę. O dziwo obeszło się bez żadnych fanek, które każdego z nich najlepiej przeleciały. Po skończonej próbie Jost oznajmił, że trasa się wydłuży, ale pomiędzy koncertami będą większe odstępy, np.2 dni a czasami nawet 3. Nie byli smutni, byli szczęśliwi. Więcej czasu z fanami. To oni dodają im skrzydeł i jakby nie oni nie zaszli by tak daleko. Po wszystkim czyli także koncercie, spotkaniu z fanami Lena im powiedziała coś bardzo ciekawego.
-Wypisuję się.
-Co.?
-Wypisuję się.
-Z czego.?
-Z zespołu, tymczasowo. jost już wszystko wie. Muszę się spotkać z Kaśką i wszystko sobie wyjaśnić. Ja już nie mogę dłużej i ona chyba też nie. Więc przez parę koncertów mnie nie bedzie.
-Nie dam koncertu bez ciebie.! - krzyknął Bill
-Nie macie wyjścia. Jost nie pozwoli na to żeby odwałać koncerty.
-To je przesunie. My bez ciebie nie wystąpimy.!
-To idzcie do niego z tym gadać, a ja idę się pokować. Mam się z nią spotkać w Polsce w Izbicy, mojej starej miejscowości. Dzwońcie do mnie bo inaczej to ja wam nie dam spokoju. Idę.
-Pójdę z tobą, a chłopaki załatwią resztę. - powiedział Tom i doszedł do mnie
-Gadaj co ja mam jej przekazać od ciebie.
-Powiedz jej, żeby się do mnei odezwała jak najszybciej.
-Jasne a teraz idę szybko mam samolot za 50 minut. Narazie - pocałowałam go lekko w policzek
-Bye P.Kaulitz
-Później się policzymy. Narazicho
-Haha okey, będę czekać.

Zaraz wyląduję na lotnisku w Świdniku. Była cała podekscytowana. Znów się zobaczy z nimi, z nim. Kiedyś z tym jedynym...

5 komentarzy:

  1. Przeraziło mnie słowo " Idjota " ! Piszę się "Idiota " a tak w ogóle to fajny odc , czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, tylko ja odcinka nie pisałam tylko moja kuzynka. Chce się szybko nauczyć pisać na klawiaturzę. Poprawię to dziś. Ja jej tylko dyktowałam co ma pisać, a i tak nie które słowa przerobiła. Dzieci.. :) Dziękuję za komentarz. Masz swojego bloga.? :)

      Usuń
  2. No,no super :) Czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że dziewczyny się pogodziły :) Dłużej by tak nie wytrzymały :D Czekam na nn a co do mojego bloga o 1D powiem, że nie miałam w planach obstawianie Harrego w głównej roli :P I nie chcę za bardzo zdradzać, ale bohaterami będą Louis i Niall :D Jeszcze dzisiaj będzie nowy odcinek więc serdecznie zapraszam na niego! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha najlepsze to jest w tym wszystkim jak oni sie przezywają xD.
    Lena w Izbicy???? o_O.Mogła chociaz Billa ze sobą zabrać. pomyśl: idziesz rano do szkoly, słuchasz sobie muzyczki, a tu ci z Groszka Bill z Lenką wypada! ;D
    Nie nooo...one by sie mogły nie pogodzic, a Tom zapomniec o Kas, bo jakoś jej nie lubię.Należy jej się.^^
    ale pewnie wszystko będzie sweet i wg.;P sie dobrze skończy.
    ps. więcej Billa<3.

    PP483

    OdpowiedzUsuń